Εγγύηση Συσκευών
ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Η εγγύηση καλής λειτουργίας καλύπτει τη συσκευή σας για τουλάχιστον 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς ανάλογα με τη συσκευή. Η εγγύηση δεν μεταφέρεται σε άλλο πρόσωπο.
Η εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα που οφείλονται σε εγκατάσταση λογισμικού μετά την αγορά, ακατάλληλες παρεμβάσεις, σφάλματα λειτουργίας και λειτουργίας, ακατάλληλο χειρισμό, ζημιές που προκαλούνται από υγρά (αναψυκτικά, καφές, νερό και άλλα υγρά), καιρικές επιδράσεις, ατυχήματα, φυσικές καταστροφές, κεραυνοί, νερό, πυρκαγιά και ταραχές, υπερτάσεις, ηλεκτρικές βλάβες λόγω φορτιστών που δεν έχουν εγκριθεί από τον κατασκευαστή, ζημιές από πτώση. Επίσης, δεν καλύπτονται από την εγγύηση ελαττώματα που οφείλονται σε κανονική φθορά (π.χ. σημάδια φθοράς στο περίβλημα ή/και στην οθόνη) ή σκόπιμη ζημιά που προκαλείται από περιβαλλοντικές επιδράσεις, χημικά και καθαριστικά. Ελαττώματα σε αναλώσιμα όπως μπαταρίες ή επαναφορτιζόμενες μπαταρίες,
Εάν το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το αν προκύψει η περίπτωση της εγγύησης και εάν η εγγύηση ζητείται ή όχι.
Η υπηρεσία εγγύησης έχει τη μορφή δωρεάν επισκευής ή δωρεάν παράδοσης μιας συσκευής αντικατάστασης. Ως εγγυητής, εναπόκειται σε εμάς να αποφασίσουμε ποια μορφή εγγύησης θα λάβουμε. Εάν δεν είναι δυνατή ούτε η επισκευή ούτε η παράδοση μιας συσκευής αντικατάστασης, ο πελάτης θα αποζημιωθεί για την τρέχουσα αξία της συσκευής.
Η συναρμολόγηση ή η αποσυναρμολόγηση ενός ελαττωματικού εξαρτήματος ή του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
Σε περίπτωση αξίωσης εγγύησης, θα σας στείλουμε το προϊόν που αντικαταστάθηκε ή το επισκευασμένο προϊόν με δικά μας έξοδα. Τα ανταλλακτικά και τα ανταλλαγμένα προϊόντα που παραμένουν μαζί μας γίνονται ιδιοκτησία μας.
Πώς να διεκδικήσετε υπηρεσία εγγύησης
Σε περίπτωση αξίωσης εγγύησης, στείλτε μας τον αριθμό παραγγελίας, το όνομά σας, τον αριθμό τηλεφώνου σας και την τεκμηρίωση του ελαττώματος με λεπτομερείς πληροφορίες ή εικόνες, με μια περιγραφή του προβλήματος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@epica.gr
Σε περίπτωση αξίωσης εγγύησης, θα λάβετε από εμάς Αριθμό Επισκευής Συσκευής. Δεν θα μας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής του δέματος εάν δεν χρησιμοποιήσετε την ετικέτα του δέματος που θα στείλουμε ή δεν το έχετε ζητήσει από εμάς.
Εάν η συσκευή δεν μπορεί να αποσταλεί ως δέμα, θα συλλεχθεί από εμάς από έναν μεταφορέα ή ένα πάροχο υπηρεσιών που ανατέθηκε από εμάς. Σε αυτήν την περίπτωση, σας ζητάμε να ετοιμάσετε τη συσκευή για αποστολή.
Σημαντική σημείωση για τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων
Για τη δική σας προστασία, πραγματοποιήστε τακτικά αντίγραφα ασφαλείας δεδομένων. Ως εγγυητής, δεν μπορούμε να αναλάβουμε καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων λόγω ελαττώματος ή μετά από επισκευή.